Go Back   Russisk-Dansk Forum > Russisk,Ukrainsk & Belarussisk NyhedsForum

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 19-04-2018, 09:11
Klendinika's Avatar
Klendinika Klendinika is offline
Super Moderator

Lenins medalje Stor arbejdskraft og tjenesteydelse 

Default Syrien

I mit job, har jeg en syrisk flygtning. Talte med ham den anden dag om Gouta og missil angrebet.

Først var han enig, i at Syrien er det land i mellemøsten hvor der er mest religionsfrihed og størst frihed for kvinder. Hvis der var frit valg, ville Assad få mindst 50% af stemmerne.
Problemet er ikke Assad, men derimod politiet og efterretningstjenesterne. Han var ikke helt sikker, men delvis bekræftede, at jeg har læst de har 17. USA har kun 13. Rusland 4.

I Gouta var der ikke en kemisk angreb. Der var noget med en gas sky der blev taget for et kemisk angreb. !! Men absolut ikke et kemisk angreb.

Så talte jeg med om missilerne. Vesten sagde at det var bare russisk propaganda at de nedskød 71 ud af 102. Nej, de fleste af dem er filmet af private. Han viste man hurtigt en video, hjemmefra. Selv modstander af styret anerkender nedskydning, og fejrede dem i gaden.

Problemet er, præcis som Rusland er sagt, hele tiden, at de moderate oprører ønsker at indfører burka og sharialov. Altså islamisk stat ligth.

Synes det er store ord, fra en flygtning..

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules