Go Back   Russisk-Dansk Forum > Rejser til Rusland, Hviderusland, Ukraine og det tidligere Sovjetunionen

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 05-08-2014, 10:23
Klendinika's Avatar
Klendinika Klendinika is offline
Super Moderator

Lenins medalje Stor arbejdskraft og tjenesteydelse 

Default Surprise i lufthavnen - Krim

Hej
Da jeg skulle hjem og ankom til lufthavnen i min kones by, så jeg på afgangsskiltet. Simferopol.

Jo, den var godt nok. Fra min kones by, er der direkte flyvning til Krim.

Da jeg kom hjem var jeg inde og tjekke. Jo, den er god nok. Det der så overrasker lidt, var i lufthavnen stod det at det var Polet air, men på søgningen var det RusLine. Med et CRJ200 fly (50 sæder).

Det gør det spændende om vi så næste år skal til Krim, og få familien med derned.
Old 05-08-2014, 21:00
Nellike's Avatar
Nellike Nellike is offline
Super Moderator

Thumbs up

Der er rigtig mange direkte flyvninger til Krim fra forskellige byer i Rusland Krim skal udvikles efter de 23 dårlige år under dette "error 404" -land, så der er endelig kommet mange forændringer, og endnu flere er på vej. Transport system er en af de vigtigste mål der skal investeres i. De siger nu at Belbek lufthavn i Sevastopol også skal komme til at fungere efter en laaaang pause, så bliver det måske endnu nemmere.....Vi skal derned igen næste år og mødes ikke kun med mine forældre og lille bror men også med de andre fra vores stor familie fra Volgograd og andre byer..Det vil være dejligt.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules