Go Back   Russisk-Dansk Forum > Rejser til Rusland, Hviderusland, Ukraine og det tidligere Sovjetunionen

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 09-07-2014, 14:17
Klendinika's Avatar
Klendinika Klendinika is offline
Super Moderator

Lenins medalje Stor arbejdskraft og tjenesteydelse 

Default IFS oplevelse 2014

Efter at have købt rejseforsikring og voucher online, var det ind på deres hjemmeside og booke en tid. Og den korte udgave er at det virker, uden problemer. Man går ind og vælger et klokkeslet på de dage der er ledigt. Jeg var så uheldig at glemme nogle papir den dag jeg havde valgt, men man gør bare ind på hjemmesiden med sit bookingnummer og flytter tiden. Helt uden problemer.
Inden dagen oprandt er det forbi en fotograf, da billedet i ansøgningen max. må være 6 måneder gammlelt, men afsted kom jeg og jeg kørte ind mod Staden og uden de store problemer fandt en P-plads ca. 30 m væk, og ankom 3 min. førend den aftalte tid. Dog blev jeg hidkaldt ca. 5 min. efter den aftalte tid. Men hen til skranken og sagsbehandler gennemgik papirne. Jeg havde hele to upser. 1) glemte at tage en kopi af passet 2) glemte at skrive voucher nummer på ansøgningen. Men det klarede sagsbehandler i en rup for den nette sum af 10 kr. Hen til skranken for at betale og fik at vide at jeg kunne hente det om en 1 uge. Hele processen tog vel ca. 12 minutter. Ved afhentning skal man ikke booke tid, men bare gå til betakingsskranken og 2 min. senere gik jeg derfra med mit pas og visum.
Konklusionen er at deres system virker, har et fint ventelokale og udmærkede sagsbehandler /(kontordamer).

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules