Go Back   Russisk-Dansk Forum > Russisk politik, historie, økonomi, handel og andre beslægtede emner

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-01-2015, 18:48
Klendinika's Avatar
Klendinika Klendinika is offline
Super Moderator

Lenins medalje Stor arbejdskraft og tjenesteydelse 

Default skæve frugter og grønt

Hej
Når man læser nyheder i Danmark osv. får man den opfattelse at der er fødevarer mangel pga. embargoen.

Min viv var hjemme i begyndelsen af december og fortalte at det var der såmænd ikke, men der var kommet varer fra lande de ikke plejede at købe fra. Men det sjove var så at de nye frugter og grønt, skulle så være lidt mere skæve i det, samt måske lidt anderledes i formen.

Det ændre ikke jo smagen og at behovet bliver dækket. Min viv mente faktisk at nogle af frugter der kom fra Turkmenistan faktiske smagte bedre. Personligt er min bedste melon jeg har smagt, netop fra Turkmenistan så det kunne jeg sagtens forstille mig.

Har prøvet at illustrerer det i et billede.
Attached Images
File Type: jpg skewfruit-vegy.jpg (12.8 KB, 1 views)
Old 01-02-2015, 14:25
Fisker's Avatar
Fisker Fisker is offline
Contributing Member

Send a message via MSN to Fisker Send a message via Skype™ to Fisker

Jeg vil sige min helt personlige mening om denne post!
Hvad er det for en post at lægge om skæve og deformt grønt og frugt, det er absolut ikke hvad jeg ønsker at finde som nyttig læsestof, desuden har du en evne til konstant at komme med stikpiller bevæge dig ind tæt på konflikten som stadig ikke skal omtales herinde.
Du glemmer hurtigt hvad vi beskæftiger os med og snart skal du vel også poste lidt om hvad et kilo knortede kartofler og gulerødder koster i Rusland.
Prøv nu at poste lidt som andre medlemmer kan have en interesse i at følge lidt med i og ikke dumme skæve grøntsager (det er sgu for langt ude)
Kan man ikke finde noget relevant PT. så er der absolut ikke nogen der siger at der bare skal postes x antal hverdag, dette forum specielt dig Klendinika kan gøre det bedre. Jeg og andre foretrækker kvalitet frem for kvantitet.
Old 01-02-2015, 20:56
Klendinika's Avatar
Klendinika Klendinika is offline
Super Moderator

Den er en privat nyt jeg har valgt, på et tidspunkt hvor en del medier begynder at fortælle at Rusland er ved at mangle mad !! Og så kommer med en privat information - om hvordan de rent faktisk klare det.

Det er vel reelt det der er problemet ikke sandt !! Jeg kan observerer at du er aggressiv over for indlæg der fortæller godt nyt fra Rusland.

Som jeg ser det, vil du ikke tolererer nogen form for indlæg der er positiv overfor Rusland og vil argumenterer for at det er relation til krisen.

Fx i det tilfælde er det INTET med UA at gøre, det er en ren russisk post. !!

Jeg kunne sagtens uddybe den og med en langt indlæg, alle de positive ting det medfører for bla. de nye eksport lande, men den lader jeg være med.
Old 01-02-2015, 22:07
Fisker's Avatar
Fisker Fisker is offline
Contributing Member

Send a message via MSN to Fisker Send a message via Skype™ to Fisker

Jeg er ikke aggressiv og Jeg har intet imod at du poster noget der er relateret til Rusland og har som sådan intet imod Rusland, men at poste om skæve og deforme grøntsager er ligefrem ikke noget medlemmer og gæster vil læse om her.
Men post du videre om æbler og bananer næste gang du kommer på og nævn ikke noget om en ny fly rute til Krim eller andet som kunne have interesse for vores medlemmer. Bare ikke Russisk propaganda som du jo ret heftigt har posted i et stykke tid.

Last edited by Fisker; 02-02-2015 at 13:39.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules